preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

بلیچینگ دندان در مطب (office) در زعفرانیه تهران

بلیچینگ دندان در زعفرانیه تهران

بلیچینگ دندان تهران

دندانپزشکان همچنین می توانند به شما در سفید کردن دندان های خود در خانه کمک کنند. دندانپزشک شما ممکن است بتواند سینی های مناسبی برای شما بسازد که در دهان شما قرار بگیرند. شما یک ژل به آن اضافه می کنید و سینی را 30 دقیقه تا 1 ساعت در روز (طبق توصیه دندانپزشکتان) به مدت چند هفته برای سفید کردن دندان های خود استفاده می کنید.

محصولات سفید کننده دندان و سایر گزینه های خانگی

برای کمک به لکه دار شدن دندان ها می توانید محصولات سفید کننده بدون نسخه (OTC) خریداری کنید. برخلاف محصولاتی که توسط دندانپزشک تجویز می شود، این محصولات فاقد پراکسید کاربامید یا بسیار کمتر از محصولاتی هستند که دندانپزشکان استفاده می کنند. این به این معنی است که اگر دندان‌های شما به طور ذاتی تغییر رنگ داده باشد، سفیدکننده‌های OTC ممکن است به همان اندازه مؤثر عمل نکنند یا ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا دندان‌های شما سفید شود.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت در زعفرانیه تهران می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

 

خمیر دندان های سفید کننده

خمیر دندان های سفید کننده از پراکسید کاربامید استفاده نمی کنند. در عوض، این خمیردندان‌ها سطح دندان‌های شما را با مواد مختلفی از جمله ساینده‌ها و ماده شیمیایی آبی کووارین هدف قرار می‌دهند. ممکن است کارکرد خمیردندان های سفیدکننده زمان بر باشد، اما خمیردندان های دارای کووارین آبی ممکن است تنها پس از یک بار مسواک زدن موثر باشند زیرا این ماده شیمیایی دندان های شما را سفیدتر نشان می دهد.

نوارهای سفید کننده

همچنین می توانید نوارهای سفید کننده بدون نسخه را برای دندان های خود خریداری کنید. این ها حاوی مقدار کمتری پراکسید هیدروژن نسبت به محصولات حرفه ای هستند. شما آنها را یک یا دو بار در روز برای مدت زمان معینی که توسط سازنده نشان داده شده روی دندان های خود بمالید.

انواع محصولات نوار سفید کننده موجود است که هر کدام در غلظت های مختلف عامل سفید کننده هستند.

زغال چوب فعال و سایر روش های خانگی

ممکن است در مورد استفاده از روش های خانگی برای سفید کردن دندان ها کنجکاو باشید. زغال چوب فعال یکی از این درمان ها است. این روش‌ها از نظر علمی برای سفید کردن دندان‌ها ثابت نشده‌اند و قبل از امتحان باید با دندان‌پزشک مشورت کرد. اگر از این روش ها بدون مشورت با دندانپزشک استفاده کنید، ممکن است به دندان های خود آسیب برسانید.

دکتر ونوس لران دارای مدرک تخصصی از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

 

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ این راهنما را در نظر بگیرید که کدام گزینه برای سفید کردن دندان برای شما بهترین است.

عوارض جانبی و ملاحظات دیگر

در حالی که سفید کردن دندان ایمن در نظر گرفته می شود، ممکن است برخی از عوارض جانبی از درمان ها را تجربه کنید:

حساسیت دندان ها ممکن است پس از سفید کردن دندان، دندان‌های شما حساس‌تر شوند. شما ممکن است این را در اولین یا دومین درمان خود تجربه کنید و ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد. دندانپزشک شما ممکن است درمان حساسیت را با محصولات حاوی نیترات پتاسیم و ژل فلوراید سدیم توصیه کند. بلیچینگ دندان تهران

لثه های تحریک شده. همچنین ممکن است دچار تحریک لثه شوید. این زمانی است که لثه های شما تحریک می شوند. این ممکن است به دلیل تماس لثه شما با محصول سفید کننده رخ دهد. این عارضه جانبی باید پس از درمان از بین برود.

به خاطر داشته باشید که نمی توانید دندان های خود را به طور دائم سفید کنید. شما باید هر چند وقت یکبار به دنبال درمان های سفید کننده برای تغییر رنگ بیرونی و درونی باشید. همچنین به خاطر داشته باشید که این محصولات برای دندان های طبیعی هستند. در صورت داشتن ایمپلنت، روکش، بریج یا پروتز، باید با دندانپزشک خود در مورد نحوه یکسان سازی رنگ دندان های خود صحبت کنید.

درمان های سفید کردن دندان ممکن است برای شما مناسب نباشد در حالی که حفره های فعال دارید یا کارهای دندانپزشکی خاصی در حال انجام است.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

حفظ نتایج خود

عادات غذایی، آشامیدنی و بهداشت دهان شما می تواند بر مدت زمان ماندگاری نتایج سفید کردن دندان شما تأثیر بگذارد. پس از اتمام هر گونه درمان سفید کننده، دندان های شما همچنان مستعد لکه شدن از نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه و برخی غذاها هستند. شستن دهان یا مسواک زدن بلافاصله پس از خوردن یا نوشیدن می‌تواند از ته نشین شدن آن نوع عوامل تغییر رنگ در سطح دندان جلوگیری کند و احتمال تشکیل پلاک را کاهش دهد!

 

نتیجه چیست؟

تا زمانی که به روش های تایید شده توسط دندانپزشک پایبند باشید، سفید کردن دندان های شما بی خطر تلقی می شود. مطمئن شوید که از روشی استفاده کنید که متناسب با نیاز شما باشد و همیشه دستورالعمل های محصول را دنبال کنید.

در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل