preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

پروتز متحرک یا اوردنچر ایمپلنت در تهران

پروتز متحرک یا اوردنچر ایمپلنت در تهران

پروتز متحرک ایمپلنت در تهران

پروتز پشتیبان ایمپلنت چیست؟

پروتز با پشتیبانی از ایمپلنت یک وسیله مصنوعی دندانی است که توسط ایمپلنت های دندانی پشتیبانی می شود. ایمپلنت هایی که از پروتز پشتیبانی می کنند به عنوان محل اباتمنت شناخته می شوند. این یک گزینه دندانپزشکی ترمیمی برای دندان های از دست رفته است.

معاینه و تشخیص جامع دندان برای تعیین وضعیت دهان و ایده آل ترین نوع پروتز برای شما ضروری است. بهتر است قبل از ایجاد یک برنامه مراقبت از دهان برای وضعیت دندانی خود، در مورد انواع مختلف پروتزهای دندانی اطلاعات کسب کنید.

انواع پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت

بر اساس داده های جمع آوری شده از ارزیابی دندانپزشکی شما، دکتر Z بهترین برنامه درمانی مراقبت از دهان را برای شما توصیه می کند. او همچنین در مورد هر گزینه پروتز با پشتیبانی از ایمپلنت که برای شرایط دندانی شما در دسترس است صحبت خواهد کرد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

در اینجا انواع پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت آورده شده است:

رزین فلزی اکریلیک

رزین متال اکریلیک نوع اولیه پروتز ایمپلنت ثابت است. این نوع پروتز دندان نتایج عالی، بادوام و قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

با رزین فلزی اکریلیک، یک چارچوب فلزی ساخته و طراحی شده است تا به حفظ رزین اکریلیک متصل به ایمپلنت کمک کند. پروتزهای دندانی با رزین فلزی اکریلیک از CAD/CAM در ساخت فریم ورک‌های مناسب استفاده می‌کنند. این کار برای اطمینان از اینکه پروتز به خوبی در دهان شما قرار می گیرد.

پروتز رزین فلزی اکریلیک به صورت پیچی بر روی محل های اباتمنت قرار می گیرد. بازیابی این نوع پروتز در موارد تعمیر و تنظیم نسبتاً آسان است.

 فلز سرامیک

پروتز فلزی-سرامیکی شکل رایج تری از پروتزهای دندانی است. جنس سرامیک بسیار شبیه به مینای دندان است، بنابراین زیبایی دندان شما را افزایش می دهد. رنگ سرامیک را می توان طوری تنظیم کرد که شبیه دندان های طبیعی باقی مانده باشد.

پروتزهای فلزی سرامیکی به گونه ای طراحی شده اند که هم دوام و هم قابلیت اطمینان را ارائه دهند. این نوع پروتزهای دندانی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که به شدت روی ایمپلنت محکم شوند و در عین حال از روکش‌های چینی بادوام اطمینان حاصل شود.

یک فرآیند CAM برای ایجاد چارچوب فلزی برای پروتزهای فلزی-سرامیکی استفاده می شود. برای اطمینان از دقت کامل قوس، واکس‌آپ کامل چارچوب در یک آلیاژ سرامیکی-فلزی ریخته‌گری می‌شود.

 تمام سرامیک

یک پروتز تمام سرامیکی شبیه به فلز سرامیک منهای فریم فلزی است. زیرسازی پروتزهای دندان تمام سرامیکی به جای فلز از سرامیک یا زیرکونیا ساخته شده است. این نوع پروتز برای بیمارانی که واکنش های آلرژیک به فلز دارند به شدت توصیه می شود.

اینها 3 نوع پروتز مبتنی بر ایمپلنت هستند که ممکن است برای بازیابی دندان های از دست رفته شما توصیه شود. پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت فواید بسیاری برای سلامت دهان و دندان برای شما و عزیزانتان دارد.

مزایای پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت

دندانپزشکی امروزی از ترمیم های دندانی نوآورانه مانند پروتزها برای کمک به بیماران در بازیابی دندان های از دست رفته خود یا درمان ساختارهای دندانی آسیب دیده و رو به زوال استفاده می کند. مزایای پروتز با ایمپلنت به شرح زیر است:

مانند دندان های طبیعی عمل می کند:

هم مواد رزین و هم مواد سرامیکی که برای پروتز دندان استفاده می شود را می توان به گونه ای سفارشی کرد که شبیه دندان های طبیعی شما باشد. این پروتزهای دندانی از جنس رزین و سرامیکی به ایمپلنت‌های دندانی متصل می‌شوند و باعث پایداری و استحکام بیشتر آن‌ها می‌شوند. بنابراین، این پروتزهای دندانی نیز مانند دندان های طبیعی عمل می کنند.

  • آیا دندان مصنوعی شما را از دست می دهد؟
  • آیا وقتی صحبت می کنید به دلیل لق بودن دندان مصنوعی شما بدگویی می کنید؟
  • آیا لبخند زدن برای شما ناراحت کننده است؟

 

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

یک پروتز با پشتیبانی از ایمپلنت می تواند به شما کمک کند غذا را بجوید و بهتر غذا بخورید زیرا آنها به طور ایمن به ایمپلنت های دندانی متصل هستند. این پروتزهای دندانی همچنین می توانند به شما کمک کنند راحت صحبت کنید و لبخند بزنید.

عزت نفس را افزایش می دهد:

استفاده از پروتز با ایمپلنت می تواند عزت نفس شما را افزایش دهد زیرا این نوع پروتز دندان در جای خود باقی می ماند. آنها به طور ایمن به محل های اباتمنت که پروتز را در جای خود نگه می دارند متصل می شوند.

پروتزهای تحت حمایت ایمپلنت بدون نیاز به چسب در جای خود باقی می مانند. همانطور که آنها با ساختار دهان شما ترکیب می شوند، مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند و عمل می کنند. بنابراین، به شما کمک می کند هنگام لبخند زدن، غذا خوردن و صحبت کردن، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل