preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

طراحی لبخند در تهران – زعفرانیه

طراحی لبخند در تهران – زعفرانیه

ونیرهای دندانی با ظاهر طبیعی

آیا به دنبال دندانپزشکی هستید که بتواند مجموعه ای از ونیرهای چینی را برای شما بسازد که طبیعی به نظر برسد؟ دکتر ونوس لران و تیم او در زعفرانیه تهران روکش هایی با ظاهر طبیعی برای بیماران در سراسر کشور ایجاد می کنند. بسیاری از بیماران ما می خواهند وقتی لبخند می زنند شبیه خود قدیمی خود شوند، بنابراین ظاهر طبیعی را در مقابل سفیدهای مرواریدی «لبخند هالیوود» که معمولاً می بینید ترجیح می دهند.

این مقاله به بررسی روکش های چینی با ظاهر طبیعی می پردازد و اینکه چگونه می توانیم لبخند رویاهای شما را با هم خلق کنیم.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

آیا روکش های پرسلن می توانند طبیعی به نظر برسند؟

بله آنها میتوانند. بسته به تیم آزمایشگاهی که دندانپزشک زیبایی شما از آن استفاده می کند، آنها باید بتوانند روکش هایی با ظاهر طبیعی تری در مقابل ونیرهای تقلبی که معمولاً در تلویزیون می بینید ایجاد کنند. به یاد داشته باشید که برخی از آزمایشگاه های دندانپزشکی نمی توانند با تیم دندانپزشکی شما برای ایجاد این نتایج طبیعی تر کار کنند. قبل از خرج کردن دلارهایی که به سختی به دست آورده اید، با تیم دندانپزشکی مناسب تماس بگیرید.

کدام نوع روکش دندان طبیعی ترین به نظر می رسد؟

ما معمولاً متوجه می‌شویم که روکش‌های چینی E-Max در بین تمام مواد استفاده شده طبیعی‌ترین ظاهر را دارند. اینها از مولکولهای کوچک دی سیلیکات لیتیوم ساخته شده اند که به بیماران ما لبخندی طبیعی می بخشد. متأسفانه، فقط دندانپزشکان زیبایی خاص تفاوت بین مواد مورد استفاده در ساخت ونیرهای چینی را می دانند. متداول ترین نوع روکش هایی که در صنعت دندانپزشکی استفاده می شود به شرح زیر است:

روکش های E-Max:

اینها طبیعی ترین روکش های دندان موجود در بازار هستند.

لومینیرهای پرسلن:

این ونیرها همچنین به عنوان روکش های بدون آماده سازی دندان شناخته می شوند که در آن دندان های شما نیازی به تراشیدن ندارند. اگرچه به نظر می رسد فریبنده است، اما این گزینه ترمیمی لبخندی با ظاهر طبیعی برای بیماران ایجاد نمی کند.

روکش های زیرکونیا:

این روکش ها برای بیمارانی که دندان قروچه می کنند ساخته می شوند. اگرچه به اندازه ونیرهای E-Max طبیعی نیستند، اما هنوز هم عالی به نظر می رسند و برای بیمارانی که عادات گاز گرفتن شدیدتری دارند، در برابر تراشه مقاوم تر هستند.

ونیرهای کامپوزیت:

که به عنوان روکش صندلی نیز شناخته می‌شوند، توسط دندانپزشک شما از مواد رزین ساخته می‌شوند. آنها کم ظاهر طبیعی ترین گزینه روکش هستند.

ونیرهای چینی طبیعی چقدر هزینه دارند؟

اگر به دنبال ظاهری طبیعی تر هستید، انتظار دارید برای هر روکش چینی 1200 دلار بپردازید. بسته به تعداد روکش هایی که نیاز دارید، می توانید قیمتی بین 1200 تا 25000 دلار برای تکمیل درمان خود انتظار داشته باشید.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

آیا تهیه ونیرهای چینی ایده خوبی است؟

اگر دندان های بدشکل، شکسته یا شکسته دارید ونیرهای چینی می توانند لبخند و اعتماد به نفس شما را تجدید کنند. ما بیماران بی شماری را دیده ایم که در زندگی شخصی و حرفه ای خود عزت نفس خود را بازیافته اند. در کمتر از دو بار مراجعه به دندانپزشک زیبایی شما، آنها می توانند روکش های دندانی با درخشندگی طبیعی را در اختیار شما قرار دهند که صحبت از آن برای شما خواهد بود.

برخی از معایب ونیرهای چینی چیست؟

ونیرهای چینی باید هر 15 سال یکبار تعویض شوند. مهم نیست که اینها چقدر خوب ساخته شده باشند، جایگزینی آنها ضروری است. بنابراین، در صورت نیاز به جایگزینی آنها در آینده، می توانید انتظار داشته باشید که پول بیشتری صرف کنید. اکثر دندانپزشکان زیبایی در صورت پاره شدن روکش ها، پنج سال ضمانت می دهند. ونیرهای دندانی با ظاهر طبیعی –  اما در صورت نیاز به تعویض، باید هزینه مجموعه جدید را پرداخت کنید.

روکش های دندان بازار لوازم آرایشی را برای بسیاری از بیماران در سراسر جهان متحول کرده است. برخی از بیماران آن سفیدهای مرواریدی را می خواهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال جایگزینی با ظاهر طبیعی تر هستند. اهداف شما هر چه که باشند، تیم ما در زعفرانیه تهران می تواند به شما در رسیدن به خواسته هایتان کمک کند.

برای مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل