preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

روکش های چینی eMax

روکش های چینی eMax

دوام روکش های چینی

ونیرها به لایه های نازکی از مواد همرنگ دندان اطلاق می شود که به سطح جلوی دندان های تغییر رنگ یا آسیب دیده چسبانده شده اند تا مشکل را برطرف کنند. روکش های چینی eMax یکی از رایج ترین انواع روکش هایی است که برای بیماران توصیه می شود. آنها ظاهر زیبایی باورنکردنی را ارائه می دهند که به دندان های شما درخشندگی و شفافیت طبیعی یک لبخند سالم می بخشد.

روکش‌های چینی eMax از سرامیک لیتیوم دی سیلیکات شیشه‌ای ساخته شده‌اند که به دلیل زیبایی و استحکام فوق‌العاده‌اش حتی در صورت برش در برش‌های بسیار نازک شناخته می‌شود. خاصیت شفافیت، مات شدن و انتشار نور شیشه سرامیک به طرز ماهرانه ای تنظیم شده است تا ساختار دندان طبیعی شما را تکرار کند، بنابراین ترمیم غیر قابل توجه است.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

ونیرهای چینی eMax

نحوه نصب ونیرهای چینی eMax

بزرگسالانی که دندان‌های کج، نامرتب یا نامرتب دارند و همچنین افرادی که دندان‌های تراشیده دارند، فاصله بین دندان‌ها ناسازگار است یا دندان‌های لکه‌دار دارند، می‌توانند ونیرهای چینی eMax را برای بهبود لبخند خود در نظر بگیرند.

در اولین ملاقات شما، بایت، ساختار دندان و ویژگی های صورت شما را ارزیابی می کنیم تا مشخص کنیم که آیا روکش ها برای مورد شما مناسب هستند یا خیر. سپس روکش‌های چینی eMax سفارشی را برای دندان‌های شما طراحی می‌کنیم و به شما این امکان را می‌دهیم که «لبخند جدید خود را امتحان کنید» و ببینید پس از نصب روکش‌ها، نتیجه چگونه خواهد بود.

در این مرحله، می توانید سایه، اندازه یا شکل دندان های خود را تغییر دهید تا لبخند خود را تغییر دهید. اگر دندان‌های شما به طور یکنواخت رنگ نمی‌شوند، ممکن است از چند لایه روکش برای دندان‌های شدیداً لکه‌دار استفاده کنیم تا ظاهری یکنواخت ایجاد کنیم.

هنگامی که از لبخند جدید خود راضی هستید، طرح به آزمایشگاه داخلی ما ارسال می شود تا روکش های eMax شما ریخته گری شوند. در عرض 1 تا 2 هفته، شما برای چسباندن روکش‌ها به دندان‌هایتان با استفاده از سمان رزینی به مطب ما باز می‌گردید.

مزایای ونیرهای چینی eMax

روکش ها معمولاً روی شش تا ده دندان قابل مشاهده در لبخند شما قرار می گیرند. برخی از دلایل انتخاب روکش های چینی eMax نسبت به سایر انواع روکش عبارتند از:

امکان تطبیق رنگ روکش‌های eMax با دندان‌های موجود برای یکپارچگی بدون درز و لبخندی طبیعی – می‌توانید سایه و رنگ دقیق روکش‌های چینی eMax را برای بهبود رنگ یک یا چند دندان لکه‌دار، معمولاً در فک بالا، انتخاب کنید.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

لبخند دلخواه را به شما می دهد:

حداقل برداشتن دندان – قرار دادن انواع روکش ها مستلزم آن است که مقداری از مینای دندان را بتراشیم تا فضایی برای باندینگ ایجاد شود. اما از آنجایی که روکش های eMax به طور قابل توجهی قوی تر و محکم تر از سایر روکش های چینی هستند، مینای دندان بسیار کمی استخراج می شود. این بدان معنی است که شما در حین آماده سازی دندان احساس ناراحتی کمی می کنید.

حفظ یکپارچگی دندان ها – با توجه به نکته قبل، به این معنی است که می توانید ساختار دندان خود را بیشتر حفظ کنید و دندان طبیعی شما ضعیف نشود. علاوه بر این، باندینگ با روکش های سخت eMax به طور قابل توجهی استحکام دندان ها را بهبود می بخشد.

اندازه دندان های خود را تنظیم کنید – می توانید بسته به نیازهای منحصر به فرد خود تغییرات ظریف تا متوسطی را در دندان های خود ایجاد کنید. روکش های eMax در ضخامت های بین 0.3 تا 0.5 میلی متر هستند، در حالی که روکش های چینی معمولی حداقل ضخامت 0.5 میلی متر دارند. روکش های eMax انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کنند.

افزایش دوام – روکش های چینی سنتی به دلیل ضخامتشان مستعد ترک و بریدگی هستند. روکش‌های eMax سخت‌تر و نازک‌تر هستند و دوام بالایی دارند.

اگر کاندیدای مناسبی برای روکش ها هستید، روکش های چینی eMax زیباترین و طبیعی ترین ظاهر و ماندگارترین ترمیم زیبایی دندان را برای شما به ارمغان می آورد.

با برنامه ریزی برای اولین بازدید رایگان خود، ما را بدون هیچ خطری امتحان کنید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل