preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

رسیدن به انتهای لکه های دندان با بلچینگ دندان

رسیدن به انتهای لکه های دندان با بلچینگ دندان

اتمام لکه های دندان

علت لکه شدن دندان بیمار گاهی تعیین می کند که آیا یک محصول سفید کننده کافی است یا اینکه بلیچینگ می تواند کار بهتری در تمیز کردن دندان ها داشته باشد. لکه های دندان می توانند از منابع بیرونی (خارجی) یا داخلی (داخلی) ایجاد شوند. لکه های خارجی دندان همان لکه هایی است که قهوه نوش ها و سیگاری ها متوجه آن می شوند. لکه‌های درونی ناشی از چیزهایی هستند که خارج از کنترل فرد هستند، مانند وراثت، افزایش سن، یا شرایط پزشکی خاص.

لکه های بیرونی ساده ترین راه برای از بین بردن هستند. وقتی لکه ها بد نیستند، خمیر دندان سفید کننده ممکن است تمام چیزی باشد که برای دیدن نتایج لازم است. اغلب، سفر به دندانپزشک برای تمیز کردن حرفه ای می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. متخصصان بهداشت دندان از ابزارهای پولیش و خمیرهای ساینده استفاده می کنند که می توانند بسیاری از لکه ها را از بین ببرند.

مقابله با لکه‌های داخلی سخت‌تر است، بنابراین ممکن است برای مشاهده نتایج به یک محصول حرفه‌ای نیاز باشد. دندانپزشکان از پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید با غلظت بسیار بالاتر از آنچه در بازار موجود است استفاده می کنند. آنها همچنین ممکن است از نور فرابنفش یا لیزر برای تقویت قدرت ماده شیمیایی برای نتایج چشمگیرتر استفاده کنند.

برخی از لکه ها بدون توجه به روش یا محصولی که استفاده می شود ممکن است از بین نرود. داروهایی مانند تتراسایکلین باعث تغییر رنگ دائمی دندان ها می شود. همچنین لازم به ذکر است که سفید کردن یا بلیچینگ می تواند سایه دندان های طبیعی را تغییر دهد اما تاثیری بر روی دندان همرنگ دندان ها نخواهد داشت.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

ایمنی سفید کننده در تهران

محصولات سفید کننده و سفید کننده دندان در صورت استفاده صحیح بی خطر هستند. شستشوها و خمیر دندان های بدون نسخه ایمن ترین هستند و تقریباً همه می توانند از آنها استفاده کنند. محصولات و روش های تهاجمی تر ممکن است برای برخی افراد مشکل ایجاد کند. مانند هر درمان دیگری که شامل مواد شیمیایی است، بهتر است از عوارض جانبی احتمالی و نگرانی های سلامتی آگاه باشید.

برخی از افراد پس از سفید کردن و سفید کردن دندان های خود دچار حساسیت دندان یا تحریک لثه می شوند. این می تواند نتیجه محلول های شیمیایی بسیار قوی یا درمان های بسیار مکرر باشد. همچنین ممکن است به این معنی باشد که بیمار ممکن است تحمل کمی نسبت به آن محصول خاص داشته باشد. ناراحتی به این دلایل معمولاً کوتاه مدت است و با داروهای ضد التهاب قابل درمان است.

حفره های موجود یا مینای دندان فرسوده می تواند عوارض جانبی جدی تری داشته باشد. از آنجایی که مواد سفید کننده به دندان نفوذ می کنند، می توانند منجر به درد شدید شوند. آنها حتی می توانند باعث آسیب دائمی ریشه شوند. اتمام لکه های دندان

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

درمان های حرفه ای برای دندان های سفیدتر

سفید کردن دندان با xoom

اگرچه هزینه بیشتری دارد، اما مراجعه به دندانپزشک برای سفید کردن یا بلیچینگ دندان مزایایی دارد که مهمترین آنها ایمنی است.

دندانپزشک ابتدا دندان های بیمار را معاینه می کند تا مطمئن شود همه چیز سالم است. آنها ابتدا مواردی مانند پوسیدگی دندان یا التهاب لثه را قبل از حتی در نظر گرفتن بلیچینگ دندان درمان می کنند. با رویکرد خودتان انجام دهید، ممکن است بیمار دندان های سفیدتری ببیند، اما مشکل اساسی همچنان وجود خواهد داشت.

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | دکتر ونوس لران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | دکتر ونوس لران

به عنوان بخشی از روش های خود، دندانپزشکان مراقبت های بیشتری را برای محافظت از بافت های نرم دهان در برابر مواد شیمیایی که استفاده می کنند انجام می دهند. آنها همچنین می توانند دندان ها را زیر نظر داشته باشند تا مطمئن شوند که فرسایش وجود ندارد.

دندانپزشک می تواند علت لکه های بیمار را تعیین کند و بداند کدام گزینه درمانی بهترین نتایج را نشان می دهد. و از آنجایی که می‌توانند از غلظت‌های قوی‌تر در مطب استفاده کنند، بیماران اغلب تغییرات سریع‌تر و محسوس‌تری را مشاهده می‌کنند.

هنگامی که درمان ها شروع می شود، آنها می توانند پیشرفت را بسنجند و قدرت محصول یا دفعات ملاقات را متناسب با اهداف بیمار تغییر دهند. تقریباً برای هر دهان یک محصول سفید کننده یا بلیچینگ دندان وجود دارد. اتمام لکه های دندان

چه دندان ها به کمی روشن شدن نیاز داشته باشند یا سایه کاملا جدید برای افرادی که به دنبال تغییر بزرگ در رنگ دندان های خود به ایمن ترین راه ممکن هستند، بهتر است با یک متخصص مشورت کنند. از ابزار آنلاین ما برای پیدا کردن دندانپزشک در نزدیکی خود استفاده کنید.

اگر می خواهید برای سفید کردن دندان برنامه ریزی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل