preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

ارتودنسی بزرگسالان بهترین متخصص زیبایی دندان در تهران

ارتودنسی بزرگسالان بهترین متخصص زیبایی دندان در تهران

ارتودنسی زیبایی دندان در تهران

آیا برای گرفتن بریس دیر است؟

بزرگسالان اغلب نگران هستند که ممکن است شانس خود را برای گرفتن بریس از دست داده باشند. با این حال، اینطور نیست که فقط کودکان بتوانند از درمان ارتودنسی بهره ببرند، در حالی که بزرگسالان نیز کاملاً می توانند. بریس ها فقط برای بچه ها نیستند و در کلینیک دکتر ونوس لران ، بزرگسالان بخش قابل توجهی از بیماران ارتودنسی ما را تشکیل می دهند.

هیچ وقت برای شروع سفر درمانی دیر نیست. تا زمانی که لثه‌ها و استخوان‌های شما سالم هستند، دندان‌های شما در هر سنی می‌توانند دوباره مرتب شوند. ما طیف وسیعی از درمان‌ها را برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید سفر خود را به سمت لبخندی جدید از امروز آغاز کنید! مهم نیست در چه سنی هستید، اکنون بهترین زمان برای گرفتن بریس است.

مزایای سلامتی گرفتن بریس در بزرگسالی چیست؟

اگر درمان ارتودنسی را در سنین بالاتر انجام دهید، می تواند تأثیر قابل توجهی بر ظاهر شخصی و عزت نفس شما داشته باشد. علاوه بر این، می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت کلی شما داشته باشد. دندان های کج و بایت ضعیف می تواند منجر به از دست دادن لثه و استخوان، پوسیدگی دندان، سایش غیر طبیعی دندان ها، سردرد و درد مفصل فک شود.

درمان ارتودنسی همچنین می تواند به برخی از اختلالات خواب مانند دندان قروچه کمک کند تا بتوانید استراحت با کیفیت تری داشته باشید و به طور کلی سلامت خود را بهبود بخشید.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران عالی ترین است.

 

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

 

اینویزیلاین چیست؟ (ارتودنسی زیبایی دندان در تهران)

اگر در مورد Invisalign® کنجکاو هستید، نمی توانید دندانپزشکی بهتر از Chestnut Dental را انتخاب کنید. در Chestnut Dental، ما از سال 2001 درمان Invisalign® را ارائه می دهیم. این فناوری انقلابی ارتودنسی ما را قادر می سازد تا دندان ها را حرکت داده و الگوی بایت را با استفاده از سینی های پلاستیکی شفاف به جای بریس های فلزی که برای اولین بار در سال 1999 معرفی شد، اصلاح کنیم.

تجربه طولانی مدت ما و تخصص در مورد این درمان ما را به عنوان یک ارائه دهنده برتر الماس 1% به دست آورده است، افتخاری نادر که تنها توسط تعداد کمی از متخصصان ارتودنسی در سراسر کشور به اشتراک گذاشته شده است.

آیا Invisalign یک گزینه برای من است؟

برای کسانی که به دنبال راهی موثر برای اصلاح محتاطانه دندان های کج و شلوغ هستند، Invisalign® یک راه حل ارتودنسی ایده آل است. این بریس مدرن شامل یک سری سینی های تراز کننده شفاف است که به صورت سفارشی روی دندان های بیمار نصب می شود و آنها را در هنگام صحبت کردن، خندیدن یا غذا خوردن برای دیگران تقریبا نامرئی می کند.

سینی ها همیشه پوشیده می شوند، به جز هنگام مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، یا غذا خوردن و هر چند هفته یک بار با جابجایی دندان ها در جای خود تعویض می شوند.

با Invisalign®، بزرگسالان می توانند بدون احساس خجالت از درمان به لبخندی که همیشه می خواستند برسند. اگر دندان های شلوغ یا کج دارید، ممکن است کاندیدای درمان با Invisalign® باشید.

برای دریافت اطلاعات حرفه ای در سفر لبخند خود، برای مشاوره شخصی و اطلاعاتی در مورد اینکه آیا می توانید از ارتودنسی شفاف بهره مند شوید، با ما تماس بگیرید.

از سفر ارتودنسی خود چه انتظاری می توانم داشته باشم؟ (ارتودنسی زیبایی دندان در تهران)

– مرحله اول: شروع فرآیند با مشاوره شروع می شود. متخصص ارتودنسی ما با شما ملاقات خواهد کرد تا در مورد دندان های شما صحبت کند و بهترین برنامه درمانی را که برای شما و سبک زندگی شما مناسب است، تعیین کند. بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید، پزشک شما ممکن است یک تصویر سه بعدی بگیرد یا از دستگاه دیگری برای به دست آوردن شکل دقیق دهان شما استفاده کند. برنامه ریزی برای مشاوره اولین و ساده ترین مرحله است!

– مرحله دوم: امروز اولین روز از سفر لبخند جدید شماست! برای کسانی که بریس های سنتی دارند، روز مناسبی است! براکت ها و سیم ها به دقت با کشش مناسب برای تراز و راحتی مناسب قرار می گیرند.

اگر Invisalign® را انتخاب کرده بودید، این زمانی است که سینی های خود را دریافت می کنید و پزشک مطمئن می شود که آنها به درستی جا می شوند و برای پوشیدن راحت هستند. همانطور که دندان های شما شروع به جابجایی می کنند، باید به طور دوره ای به پزشک مراجعه کنید تا پیشرفت خود را تنظیم کرده و پیگیری کنید.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران برای زیبایی دندان های شما بهترین می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | پروتزهای دندانی و ایمپلنت در تهران | دکتر ونوس لران

– مرحله سوم: تبریک! اکنون که به هدف خود یعنی یک لبخند زیبا دست یافته اید، قدم بعدی این است که مطمئن شوید آن را در بهترین حالت خود نگه دارید. پزشک دستگاه های درمانی را برمی دارد و دندان های شما را جلا می دهد تا نتیجه ای باورنکردنی به دست آید. از اینکه چقدر یک لبخند صاف می تواند ظاهر شما را تغییر دهد شگفت زده خواهید شد.

برای اطمینان از صاف ماندن لبخندتان، ممکن است لازم باشد برای چند ساعت هر بار از یک نگهدارنده استفاده کنید. پزشک دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی حفظ لبخند زیبا به شما می دهد.

دندانپزشکی دکتر ونوس لران بهترین انتخاب شما برای ارتودنسی بزرگسالان است.

برای تمام نیازهای دندانپزشکی شما، دکتر ونوس لران مفتخر است که برای خدمات رسانی به بیماران در سراسر تهران ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل