preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

انواع روکش دندان و بریج

انواع روکش دندان و بریج موجود است اما اگر می‌خواهید وقتی لبخند می‌زنید، با شکوه به نظر برید، باید بر روی دندانی که قسمتی ازآن در اثر پوسیدگی یا هر دلیل دیگری از بین رفته است روکش دندان قرار دهید تا شکل و اندازه نرمال دندان را حفظ کنید.

بریج و روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک سرپوش به شکل دندان است که روی دندان قرار می‌گیرد و روی آن را می‌پوشاند تا دندانپزشک شکل، اندازه، استحکام و ظاهر آن را بهبود بخشد.

از جمله معایب بریج دندان  نگهداری آنها میباشد ، بریج دندان کودکان و بزرگسالان مستلزم مراقبت و نگهداری اضافه از جمله تمیز کردن زیر پونتیک می‌باشند.برای انجام این کار و تمامی خدمات میتوانید به متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران مراجعه نمایید.

 

انواع روکش ها

بیماران دارای مشکل دندان در هنگام استفاده از روکش دندان انتخاب‌های زیادی دارند. در این حالت روکش مناسب بستگی به هزینه و قیمت، نیازهای درمانی، و تمایلات شما برای زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند دارد. بعضی از انواع روکش های دندان شامل موارد زیر می شوند:

لومینیرز

جدیدترین روکش دندان پزشکی زیبایی مربوط به روکش های بسیار نازک می باشد و معمولاً بدون استفاده از مواد بی حسی بکار می رود لومینیرز نام دارد.

از این روش درمانی همچنین می توان برای ترمیم روکش ها و پل های قدیمی دندان استفاده کرد.

لمینت

لمینت دندان یک لایه نازک از پرسلاین است که برای روکش کردن دندان های جلوی دهان به منظور درمان زردی دندان مورد استفاده قرار می گیرد. روکش لامینت دندان یا ونیر یک نوع خاص از دندانپزشکی زیبایی است. که در آن یک پوسته یا لایه به رنگ دندان از جنس پرسلاین یا کامپوزیت بر روی سطح خارجی دندان‌ها قرار داده می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با لمینت دندان بر روی لینک کلیک کنید

لیتیوم

سرامیک های شیشه ای در گروه ساختارهای کریستالی و یا لیتیوم دی سیلیکات طبقه بندی می گردند.  بطور کلی، این ترکیب می تواند مقاومت زیادی در بین سرامیک های شیشه ای به خاطر انبساط گرمایی کم آن در زمان ساخت داشته باشد.

هنگامی که با ترکیب مواد متفاوت برخورد می کنیم. لیتیوم دی سیلیکات می تواند یک راهکار منحصر به فرد  برای طرح لبخند باشد .

که توانایی ارائه ترمیم های کاملاً زیبا با مواد سرامیکی قوی بدون تغییر رنگ لثه به افراد را دارد و می تواند مشکلات مربوط به استفاده از دو ماده متفاوت در ترمیم های دندان پزشکی را بر طرف کند.

روکش زیرکونیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل