preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

رایج ترین انواع روکش های چینی – دکتر ونوس لران

رایج ترین انواع روکش های چینی – دکتر ونوس لران

انواع روکش های چینی

قدرت اینفوگرافیک لبخند همه روکش ها یکسان ایجاد نمی شوند. روکش های چینی به اشکال مختلف و از تولید کنندگان مختلف در دسترس هستند. در حالی که دندانپزشک شما ممکن است نسبت به یک برند روکش نسبت به مارک دیگر نسبی داشته باشد، به آموزش انواع مختلف روکش های چینی موجود در بازار کمک می کند تا بتوانید با دندانپزشک زیبایی خود در مورد بهترین محصول برای اصلاح لبخند خود گفتگوی آگاهانه داشته باشید. .

روکش‌های لیتیوم دی سیلیکات –

که روکش‌های ایمکس از آن ساخته می‌شوند – به دلیل استحکام بیشتر، از پرکاربردترین روکش‌ها هستند. اما زیبایی لیتیوم دی سیلیکات نیز مهم است، و ترکیب پیچیده این روکش‌ها آنقدر با دقت ترکیب شده، ریخته شده و قالب‌گیری می‌شود که نقص‌های بسیار کمی وجود دارد و کنترل کیفیت آسان است.

به طور خلاصه، لیتیوم دی سیلیکات برای دندانپزشکان زیبایی کار، طراحی و اعمال آسان‌تر است، به این معنی که بیماران زودتر و سریع‌تر خوشحال می‌شوند.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

روکش‌های Emax که از سرامیک فشرده ساخته شده‌اند-

به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شفاف‌تر از سایر روکش‌ها باشند تا بتوانند رنگ ثابتی را حتی در هنگام تغییر نور حفظ کنند. چرا وقتی نور روکش‌ها به آن‌ها برخورد می‌کند مهم است که چه رنگی باشد؟ شما می‌خواهید روکش‌هایتان شبیه دندان‌های طبیعی باشند و اگر دندان‌هایتان به نور به درستی واکنش نشان دهند، بسیار شبیه مینای دندان طبیعی خواهند بود.

روکش‌های ایمکس همچنین خود را به بیمارانی که چندین روکش را در یک زمان می‌گیرند – به عنوان مثال در تمام دندان‌های جلویی‌شان، مناسب می‌سازد. روکش‌های ایمکس بسیار قوی‌تر از همتایان خود هستند و به‌ویژه برای بلند کردن دندان‌ها به روشی طبیعی قابل توجه هستند.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

ساخت هنر از انواع مختلف روکش چینی

ایجاد ونیرهای چینی یک شکل هنری است و شما می‌خواهید یک «مجسمه‌ساز» پیدا کنید که سال‌ها تجربه داشته باشد و صدها یا نه هزاران بیمار روکش چینی راضی داشته باشد. ساختن یک لبخند جدید برای کسی نیاز به ظرافت، دانش و تمرین دارد. حتی بهترین ابزارها، در دستان بی تجربه، ممکن است از کار بیفتند. بنابراین ارزش آن را دارد که به دنبال دندانپزشک زیبایی فیلادلفیا باشید که در ایجاد لبخندهای زیبا از روکش های چینی مهارت بیشتری داشته باشد.

از آنجایی که لیتیوم دی سیلیکات یک شیشه سرامیک قوی است، می تواند در شکل نهایی خود به عنوان روکش چینی استحکام دهد، اما ساخت آن در آزمایشگاه نیز آسان است. این به این معنی است که مواد سخت قابل توجه را می توان کاملاً نازک فشار داد در حالی که همچنان خواص جذاب خود را حفظ می کند که به آن امکان تقلید مینای طبیعی دندان را می دهد.

شکل روکش همچنین می تواند با دقت بیشتری ساخته شود و دقت تناسب آن را برای هر بیمار افزایش دهد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

نحوه استفاده از بیشتر انواع ونیرهای چینی

پرسلن ماده انتخابی برای روکش ها دقیقاً به دلیل شفافیت آن است که از خواص مینای طبیعی دندان تقلید می کند. از آنجایی که روکش ها بسیار نازک هستند، معمولاً تنها یک لایه کوچک از مینای دندان از هر دندان برداشته می شود تا روکش به دندان بچسبد.

در طی دو بار مراجعه به دندانپزشک، دندان‌های شما برای روکش‌ها آماده می‌شود، قالب‌هایی گرفته می‌شود تا روکش‌های شما برای شما سفارشی شود، و روکش‌های موقت در محل قرار می‌گیرند تا زمانی که شما منتظر روکش‌های نهایی خود باشید.

آزمایشگاه دندانپزشکی هنگامی که روکش های نهایی شما آماده شد، برای آزمایش رنگ، شکل، اندازه و طول در محل قرار می گیرند – وقتی همه این عناصر ایده آل باشند، روکش ها به طور دائم به دندان های شما چسبانده می شوند.

در مورد انواع مختلف روکش های چینی که برای اصلاح لبخند شما در دسترس هستند بیشتر بدانید. تحقیقات خود را انجام دهید، آنچه را در بازار وجود دارد بشناسید و همچنین به توصیه هایی که دندانپزشک برای نوع روکش چینی شما ارائه می دهد اعتماد کنید تا بتوانید لبخندی را که شایسته آن هستید داشته باشید.

با برنامه ریزی برای اولین بازدید رایگان خود، ما را بدون هیچ خطری امتحان کنید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل