شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

آیا جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟ – بهترین متخصص زیبایی زعفرانیه

بهترین متخصص زیبایی زعفرانیه

جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت های دندانی مزایای متعددی دارد. ایمپلنت‌های دندانی نه تنها شبیه دندان‌های طبیعی شما هستند، بلکه مانند آن‌ها عمل می‌کنند.

با این حال:

هر زمان که کلمه “جراحی” با چیزی مرتبط باشد، معنای منفی دارد.

با جراحی ایمپلنت دندان، بسیاری از بیماران ما از ما می پرسند: “آیا کاشت ایمپلنت دندان دردناک است؟”

دندانپزشک سیمپسونویل ما، دکتر گادوین، می‌خواهد لحظه‌ای وقت بگذارد و حقیقت را در مورد ایمپلنت‌های دندانی و آنچه از جراحی کاشت دندان انتظار دارید را به شما بگوید.

آیا جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

مرحله 1: با بی حسی موضعی بی حس خواهید شد. تا زمانی که ناحیه دندان کاملاً بی‌حس نشود، عمل را شروع نمی‌کنیم.
مرحله 2: فضایی در لثه و استخوان فک شما برای پست تیتانیوم (ایمپلنت دندان) ایجاد می شود. دندانپزشکان ما از برنامه ریزی کامپیوتری سه بعدی برای قرار دادن دقیق ایمپلنت ها برای نتایج قابل پیش بینی و طولانی مدت استفاده می کنند.
مرحله 3: پست درج و ایمن می شود. یک کلاه در بالای آن قرار داده می شود تا در طول چند ماه آینده آن را ایمن نگه دارد. گاهی اوقات ممکن است برای کمک به بهبود لثه ها به یک یا دو بخیه نیاز داشته باشید.

نکته کلیدی که در اینجا باید روی آن تمرکز کرد مرحله اول است: بی حس شدن با بی حسی موضعی. این اساساً پاسخ به سؤال شما است که “آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟”

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

بی حسی موضعی اعصاب اطراف ناحیه ایمپلنت دندان را بی حس می کند. با اعصاب بی‌حس، می‌توانید انتظار داشته باشید که هیچ دردی در طول عمل ایمپلنت دندان احساس نکنید.

ممکن است گاهی احساس فشار کنید، اما نباید باعث ناراحتی شما شود.

برای بیمارانی که با روش های دندانپزشکی اضطراب دارند، آرامبخش خوراکی در دسترس است.

آیا من کاندید خوبی برای ایمپلنت دندان هستم؟

اگر یک یا چند دندان از دست داده اید، احتمالاً کاندیدای خوبی برای ایمپلنت دندان هستید. اما گاهی اوقات، ممکن است قبل از جراحی ایمپلنت دندان نیاز به یک یا دو مرحله اضافی داشته باشید.

چرا؟

وقتی دندانی را از دست می دهید، استخوان اطراف شروع به تحلیل رفتن می کند. برای انجام موفقیت آمیز ایمپلنت دندان، به استخوان کافی برای حمایت از پست نیاز دارید. بنابراین بسته به مدت زمانی که دندان شما از دست رفته است، ممکن است استخوان کافی نداشته باشید.

اگر دندان شما در مطب ما کشیده شده است، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا استخوان خود را با پیوند استخوان ترمیم کنید. در این روش از مواد پیوند استخوان برای ساختن ساختار استخوانی کافی برای ایمپلنت دندان استفاده می شود.

بهترین بخش کل فرآیند ایمپلنت دندانی این است که اغلب این کارها را می توان در زیر یک سقف انجام داد. دندانپزشکان ایمپلنت دندان ما آموزش دیده اند تا با ایمپلنت های دندانی لبخند شما را آماده کنند، بگذارند، و لبخند شما را بازسازی کنند.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

مدت زمان بهبودی ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

اکثر بیماران از ساده بودن جراحی ایمپلنت دندان شگفت زده می شوند و آن را آسان تر از کشیدن دندان می دانند.

می توانید انتظار داشته باشید که روز بعد به کار یا فعالیت های روزانه خود بازگردید.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

اگر شروع به احساس درد کردید، توصیه می کنیم از مسکن های بدون نسخه مانند ادویل استفاده کنید. مانند سایر روش های دندانپزشکی، پرهیز از غذاهای سفت بهتر است و استفاده از کیسه یخ می تواند به کاهش تورم کمک کند.

زمان بهبودی برای پیوند ایمپلنت دندانی با استخوان شما می تواند چهار ماه یا بیشتر طول بکشد. پس از بهبودی کامل، شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود: ترمیم تاج خود، که شبیه یک دندان طبیعی است و می تواند درست در مطب ما ساخته شود.

در مورد ایمپلنت دندان سوالی دارید؟
از ما بپرس!

دندانپزشکان و تیم دندانپزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر می خواهید برای مشاوره ایمپلنت دندان برنامه ریزی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید!