preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

طراحی لبخند در بهترین مرکز پروتز دندان تهران

طراحی لبخند در بهترین مرکز پروتز دندان تهران

بهترین مرکز پروتز دندان تهران

دندانپزشکی زیبایی این توانایی را دارد که بیش از ظاهر شما را بهبود بخشد. داشتن لبخندی که دوست دارید اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و می تواند برای عزت نفس شما معجزه کند.

لبخند شما اولین چیزی است که مردم وقتی به شما نگاه می کنند می بینند، بنابراین می دانیم که شما لبخندی می خواهید که به آن افتخار کنید.

با طراحی لبخند (یا اصلاح لبخند)، رسیدن به لبخند رویایی شما کاملا امکان پذیر است.

در این وبلاگ، ما به سوالات مهمی که ممکن است در مورد اصلاح لبخند در مرکز پیشرفته دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت داشته باشید پاسخ خواهیم داد!

طراحی لبخند چیست؟

طرح لبخند یک روش دندانپزشکی زیبایی است که عیوب دندان را اصلاح کرده و سلامت و ظاهر دندان را به شما باز می گرداند. این شامل یک درمان سفارشی و نتایج طولانی مدت برای یک لبخند صاف تر، سفیدتر و طبیعی تر است.

دندان های ما با گذشت زمان فرسوده، تراشه یا تغییر رنگ می دهند. با این حال، طراحی لبخند به شما لبخندی می دهد که تا آخر عمر دوستش خواهید داشت.

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

بسته به نیازها و خواسته های شما ممکن است ترکیبی از مراحل زیر باشد:

  • روکش های چینی
  • ایمپلنت های دندانی
  • تاج ها و پل ها
  • ارتودنسی
  • سفید کردن دندان
  • پیوند
  • کانتورینگ لثه
  • بوتاکس
  • ژوودرم (پرکننده های پوستی).

فرآیند طراحی لبخند چگونه است؟ (متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران )

سفر با طراحی لبخند با مشاوره اولیه ما برای بحث در مورد لبخند هدف شما و هر گونه مشکل اساسی دندانی که ممکن است داشته باشید آغاز می شود.

ما شما را تشویق می کنیم که تصویری از لبخند رویایی خود بیاورید، بنابراین دکتر اسکار کاسکانت ایده روشنی از آنچه شما به دنبال آن هستید داشته باشد.

ما قبل از شروع عمل زیبایی برای ایجاد لبخند رویایی شما، ابتدا مشکلات دندانی را برطرف خواهیم کرد.

دکتر کاسکانت تمام مراحل را با شما طی خواهد کرد زیرا او واقعاً می‌داند که هیچ دو بیمار شبیه هم نیستند و همه به یک برنامه سفارشی نیاز دارند.

دکتر ونوس لران به مدت ده سال سابقه آموزشی به عنوان استادیار دانشکده دندانپزشکی و تدریس و بیش از بیست سال تجربه کار کلینیکی و مطب و درمان چند هزار واحد ایمپلنت و درمان های زیبایی می باشد. ایشان بهترین متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران هستند.

طراحی لبخند چقدر طول می کشد؟

طراحی لبخند ممکن است سه هفته تا چند ماه طول بکشد تا تکمیل شود. این بستگی به اهداف شما و هر گونه مشکل دندانی دارد که باید ابتدا آن را برطرف کنیم.

اگر لبخند رویایی شما به ایمپلنت دندان نیاز دارد، این می تواند جدول زمانی شما را برای بهبودی مطلوب به حدود شش ماه تا یک سال افزایش دهد.

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

طرح‌های لبخند سفارشی برای هر بیمار فردی است و هزینه آن به روش‌های گنجانده شده در طرح درمان بستگی دارد. از آنجایی که طراحی لبخند در بیشتر موارد، یک عمل زیبایی است، ممکن است تحت پوشش همه طرح های بیمه نباشد.

ولی.

ما قبل از درمان به شما یک تفکیک قیمت جداگانه ارائه می دهیم و همچنین در صورت وجود با بیمه شما کار می کنیم تا پس انداز خود را به حداکثر برسانید.

در مرکز پیشرفته دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت، ما متعهد هستیم که مراقبت های دندانی عالی را ارائه دهیم و همچنین هزینه های خود را برای انتقال پس انداز به بیماران خود کاهش دهیم. ما تامین مالی و بیمه شخص ثالث را ارائه می دهیم که می توانید در اینجا بیشتر در مورد آنها بیاموزید.

طراحی لبخند یک سرمایه گذاری گران بها است که شما را جوان تر نشان می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

چگونه بفهمم کاندید طراحی لبخند هستم؟ (متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران )
اگر می خواهید موارد زیر را برطرف کنید، کاندیدای طراحی لبخند هستید:
  • تغییر رنگ دندان
  • دندان های شکسته یا ترک خورده
  • نامرتبی دندان ها
  • لبخند لثه ای
  • دندان های از دست رفته یا شکاف دار
  • ترمیم های قدیمی از پر کردن و تاج
  • به طور کلی لبخند شما.

با پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی و آموزش های زیبایی، می توانید چندین مشکل را با لبخند خود به طور همزمان برطرف کنید! ما با شما همکاری می کنیم تا بهترین برنامه را برای لبخند، بودجه و جدول زمانی شما ایجاد کنیم.

از کجا می توانم طرح لبخند را در نزدیکی خود دریافت کنم؟

در مرکز پیشرفته دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت، ما با افتخار طراحی لبخند را در میامی، فلوریدا ارائه می دهیم. ما همچنین مفتخریم که بیماران جدید را از تمام جوامع همسایه نیز می پذیریم!

دکتر ونوس لران یک دندانپزشک زیبایی است که از سال ١٣٨٦ دندانپزشکی عمومی را با تاکید بر زیبایی و ایمپلنت انجام می دهد. او ساعت های زیادی در آموزش پیشرفته شرکت کرد و به عنوان یکی از “دندانپزشکان برتر ایران” توسط شورای تحقیقات دندانپزشکان معرفی شد.

پیدا کردن دندانپزشک زیبایی مناسب مهمترین قدم در ایجاد لبخندی است که تا آخر عمر دوستش خواهید داشت. امروز مشاوره خود را با بهترین دندانپزشک زیبایی زعفرانیه درخواست کنید!

تماس با ما از طریق:

ارسال پیام به ما
با ما با شماره 02126293886 تماس بگیرید.

تیم ما بسیار هیجان زده است که شما را ملاقات می کند و به شما کمک می کند تا اعتماد به نفسی را که در زندگی خود از دست داده اید دوباره به دست آورید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل