preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

خطرات پروتز دندان چیست؟

خطرات پروتز دندان چیست؟

خطرات پروتز دندان

وقتی صحبت از انجام پروتزهای پروتز به میان می آید، خطرات بسیار اندک است. مانند هر روش دندانپزشکی، همیشه خطر کمی برای عفونت یا آسیب عصبی وجود دارد.

در صورت مشاهده علائم هشداردهنده مانند تب یا درناژ در نزدیکی محل درمان، فوراً با دندانپزشک یا متخصص پروتز خود تماس بگیرید.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

 

زمان نقاهت چقدر است؟

زمان بهبودی به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله نوع عمل و تعداد دندان هایی که نیاز به درمان دارند. به طور کلی، فردی که یک تاج تکی دریافت می کند می تواند تقریباً بلافاصله فعالیت عادی خود را از سر بگیرد. با این حال، فردی که نیاز به دندان مصنوعی کامل روی هر دو قوس دارد، ممکن است برای بهبودی نیاز به چند روز مرخصی از کار داشته باشد.

بسته به نوع درمانی که نیاز دارید، ممکن است چندین ویزیت هماهنگ و چندین ماه طول بکشد تا تکمیل شود. از دندانپزشک یا متخصص پروتز خود بپرسید که چه نوع جدول زمانی را باید انتظار داشت.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران

چه زمانی باید به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مراجعه کنم؟

اگر دندان‌های آسیب دیده یا از دست داده‌اید که کیفیت زندگی شما را مختل می‌کند، با دندانپزشک وقت ملاقات بگذارید. آنها می توانند گزینه های درمانی شما را با شما در میان بگذارند و به شما بگویند که آیا نیاز به مراجعه به متخصص پروتز دارید یا خیر.

اگر اخیرا تحت درمان پروتز قرار گرفته‌اید، در صورت مشاهده علائم عفونت، مانند تب، زهکشی، درد یا تورم که با دارو از بین نمی‌رود، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

پروتز دندان یکی از شاخه های اصلی دندانپزشکی است. بر روی جایگزینی برای دندان های آسیب دیده یا از دست رفته تمرکز دارد. پروتزها افراد در هر سنی را با شرایط مختلف درمان می کنند.

چه دندان‌هایتان را از دست داده باشید، چه بایتی داشته باشید که احساس «خارج شدن» داشته باشید یا نیاز به تسکین درد TMJ داشته باشید، متخصص پروتز می‌تواند به شما کمک کند. با ارائه دهنده خود صحبت کنید تا دریابید که کدام درمان ها با نیازهای شما مطابقت دارند.

برای هرگونه سوال بیشتر در مورد پروتزهای کامل ثابت با ایمپلنت، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل