preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

دندانپزشک با متخصص پروتز دندان چه تفاوتی دارد؟

دندانپزشک با متخصص پروتز دندان چه تفاوتی دارد؟

دندان پزشکان عمومی در حوزه تمام مراقبت های دندانی متداول و فرایند های دندانی جزئی از قبیل پر کردن دندان مهارت یافته اند. برخی دندان پزشکان عمومی در فرایند هایی به خصوص آموزش های بیشتری دیده اند. اما متخصص پروتز دندان در تهران افرادی هستند که در حوزه جایگزینی و ترمیم دندان ها و انواع پروتز دندان که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم، آموزش های تخصصی بسیاری دیده اند.

در هنگام نیاز بهصص پروتزهای دندانی از جراح می خواهد که تعداد معینی ایمپلنت در نواحی خاصی در استخوان فک بیمار قرار دهد تا وی از این قطعات ثابت، به عنوان سکوهای محل استقرار دست دندان کامل استفاده نماید، به این دست دندان اصطلاحا “اور دنچر” Over Denture می گویند.

جایگزینی دندان یا انجام جراحی دهان، مشاوره گرفتن از یک متخصص پروتز دندان و انجام شدن فرایند درمانی توسط متخصص پروتز دندان باعث می شود تا بیمار درمانی موثر، با کیفیت و متناسب با نیاز های خود دریافت کند. چنین درمانی نتایجی بلند مدت داشته و لبخندی زیبا را به فرد هدیه می دهد.

اصلی ترین تفاوت بین متخصص پروتز و دندان پزشک عمومی عبارت است از: متخصص پروتز دندان با جایگزینی دندان و بازگرداندن سلامت و عملکرد در تمام سطوح دهان فعالیت می کند، اما دندان پزشکان عمومی بر روی ترمیم دندان ها و اطمینان از سلامت و سالم ماندن آن ها تمرکز می کنند.

 

دکتر ونوس لران

متخصص پروتز و زیبایی 

آشنایی بیشتر

اطلاعا تماس و ثبت نوبت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل