preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

روکش های چینی دندان در زعفرانیه تهران

روکش های چینی دندان در زعفرانیه تهران

روکش های چینی در تهران

وقتی نوبت به انتخاب درمان ایده آل برای دندان های زیبا، سفید و هم تراز می رسد، شما چندین گزینه دارید. برای عمل بر روی سفیدی، بلکه بر روی تراز، موقعیت، ساختار و مورفولوژی دندان ها، سفید کردن دندان کافی نیست.

با این حال، روکش‌ها یک راه‌حل آرایشی ایده‌آل برای اصلاح عیوب زیبایی شناختی متعدد دندان‌ها هستند. دو نوع روکش دندان برای استفاده در دندانپزشکی زیبایی وجود دارد: ونیر کامپوزیت و ونیر چینی. برای به دست آوردن نتیجه ای بدون نقص و ظاهری طبیعی، روکش های چینی را انتخاب کنید.

چرا تکنسین های دندانپزشکی BodyExpert ما روکش ایمکس را توصیه می کنند؟

روکش های چینی ایمکس بهترین های موجود در بازار محسوب می شوند. روکش های چینی Emax که از شیشه لیتیوم سرامیک ساخته شده اند، نتیجه ای طبیعی و طولانی مدت را ارائه می دهند. روکش چینی ایمکس ظاهر زیبایی بسیار نزدیک به دندان های طبیعی را ارائه می دهد.

تکنسین های دندانپزشکی Body Expert ونیرها را با دست تولید می کنند. تکنسین‌های دندانپزشکی بادی اکسپرت با اجاق مخصوص خود، روکش‌هایی با کیفیت بسیار بالا ایجاد می‌کنند که کاملاً با دندان‌ها و نتیجه زیبایی‌شناختی مطلوب سازگار است.

روکش های چینی مورد استفاده توسط دندانپزشکان بادی اکسپرت از 100% پرسلن با روکش 7 لایه ایمکس به صورت دستی ساخته شده اند که دقت رنگ فوق العاده ای را برای ظاهری بسیار طبیعی ایجاد می کند.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

نشانه های ونیرهای چینی چیست؟

روکش های پرسلن می توانند رنگ یک یا چند دندان را بهبود بخشند. در واقع، آنها یک جایگزین طولانی مدت برای سفید کردن دندان برای پنهان کردن لکه های ناشی از تنباکو، قهوه یا چای روی دندان هستند.

استفاده از روکش ها همچنین برای اصلاح ناهماهنگی دندان، جبران اختلاف قد و پر کردن شکاف ها نشان داده شده است. در مورد دندان های تیز، تراشیده، آسیب دیده یا کوتاه، روکش های چینی شکل و ظاهر دندان ها را تغییر می دهد.

موارد منع مصرف ونیر چینی چیست؟

موارد منع مصرف بسیار کمی برای استفاده از روکش های چینی وجود دارد. استفاده از این نوع درمان زیبایی دندانپزشکی در موارد زیر توصیه نمی شود:

اگر یک یا چند دندان دچار پوسیدگی شده باشد: برای اطمینان از اینکه هیچ دندانی پوسیده نشده است، لازم است قبل از آن یک ارزیابی بالینی انجام شود. در غیر این صورت، قبل از چسباندن ونیرها باید کانال ریشه انجام شود.
اگر دندان ها یا لثه ها از عفونت رنج می برند: در مورد بیماری پریودنتال، آبسه، التهاب یا پریودنتیت، قبل از استفاده از روکش ها باید مراقب باشید.
انسداد بد فک، دندان بیش از حد نازک یا بیش از حد آسیب دیده و مینای نازک نیز از موارد منع استفاده از روکش های دندانی اعم از کامپوزیت یا ونیر چینی هستند.

روکش های پرسلن: مزایا و معایب
مزایا و معایب

آنها یک نتیجه طبیعی و سفارشی ارائه می دهند. آنها نیاز به کوتاه کردن جزئی دندان ها دارند.
طول عمر بسیار خوبی دارند. این یک درمان غیر قابل برگشت است.
آنها نیاز به درمان خاصی ندارند. آنها برای دندان هایی که بیش از حد لکه دار هستند مناسب نیستند.
هزینه روکش های چینی می تواند مانعی برای انتخاب این ماده برای روکش های شما باشد. با این حال، از آنجایی که روکش‌های دندان در ترکیه بسیار ارزان‌تر هستند، می‌توان با هزینه کمتری یک درمان بسیار با کیفیت و سفارشی را دریافت کرد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

روش ونیر پرسلن مرحله به مرحله:
نصب روکش های چینی در چند مرحله انجام می شود:

معاینه بالینی در مطب دندانپزشکی: برای رد هرگونه منع مصرف، جراح دندانپزشک معاینه بالینی را انجام می دهد. همچنین از این قرار برای جمع آوری خواسته های شما، عکس گرفتن برای قبل و بعد و تعیین رنگ مورد نظر بیمار استفاده می شود.

کوتاه کردن و قالب گیری: نوبت دوم به کوتاه کردن و قالب گیری دندان ها اختصاص دارد. این برداشت برای ساختن قالبی که امکان ساخت هر روکش سفارشی را فراهم می کند، ضروری است. با بادی اکسپرت، روکش های دندان به صورت سفارشی و به روش سنتی ساخته می شوند. در حالی که منتظر آماده شدن روکش ها هستید، روکش های موقتی قرار می گیرند.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

نصب روکش های دائمی: نصب با بی حسی موضعی انجام می شود. روکش های چینی امتحان شده و چسبانده می شوند.

برندهای اصلی ونیرهای دندان چینی کدامند؟

برندهای مختلفی از ونیرهای دندان چینی وجود دارد. در میان آنها موارد زیر را می یابیم:

  • روکش ایمکس;
  • لومینیرها;
  • روکش ریور 8
  • روکش های دندان گلم اسمایل;
  • روکش های فلدسپاتیک.

به عنوان مثال، استفاده از ونیرهای چینی، به عنوان بخشی از لبخند هالیوود، یک درمان دندانپزشکی زیبایی ایده آل است اگر می خواهید لبخندی بی نقص و سفارشی داشته باشید.

روکش دندان یک راه حل بدون درد است که نیازی به نگهداری ندارد. با این حال، لازم است که مراقبت های دندانی خوب را ادامه دهید.

برای هرگونه سوال بیشتر در مورد پروتزهای کامل ثابت با ایمپلنت، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل