preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

سفید کردن حرفه ای دندان توسط متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

سفید کردن حرفه ای دندان توسط متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

سفید کردن حرفه ای دندان در تهران

دندانپزشکان اکیداً توصیه می کنند که درمان های سفید کننده دندان با لیزر در مطب برای نوجوانانی که خواهان لبخندی روشن تر هستند ایده آل است. این درمان‌های حرفه‌ای امکان یک فرآیند سفید کردن سریع و آسان را فراهم می‌کند که ثابت شده است بدون جایی برای خطای کاربر، ایمن است.

در طول درمان سفید کننده در مطب، چشم ها و لثه های نوجوان شما به طور کامل در برابر نور لیزر محافظت می شوند تا ایمنی آن تضمین شود. پس از سفید شدن، تفاوت فوری و بدون هیچ آشفتگی یا عارضه ای ایجاد می شود.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

نوارهای سفید کننده

بچه های سفید کننده در خانه به شکل نوار یا ژل عرضه می شوند. این محصولات سفید کننده مستقیماً با برس یا به صورت نوار نازک روی دندان ها اعمال می شوند. کودکان در خانه برای هر بیمار سفارشی نمی شوند، که می تواند منجر به تناسب نامناسب شود که منجر به تحریک لثه و حساسیت دندان شود. این محصولات برای استفاده روزانه تا دو هفته در نظر گرفته شده است.

خمیر دندان سفید کننده

مسواک زدن دندان ها دو بار در روز با خمیر دندان سفید کننده به جلوگیری از ایجاد لکه و از بین بردن لکه های سطحی کمک می کند. مسواک زدن با خمیر دندان سفید کننده ملایم بسیار ملایم تر از استفاده از محصولات حاوی سفید کننده است. قبل از استفاده از یک محصول خاص، همیشه با دندانپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که خمیر دندان سفیدکننده ایمن و مناسب برای دندان های کودک شما است.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

سینی و ژل دندانی سفارشی

سینی های سفید کننده سفارشی می تواند برای نوجوان شما ساخته شود تا اطمینان حاصل شود که درمان شخصی است و نتایج عالی به همراه خواهد داشت. سینی های دندانپزشکی سفارشی از قالب های گرفته شده در مطب ما ایجاد می شود و یک ژل سفید کننده با قدرت حرفه ای به سفید شدن لبخند نوجوان شما در طول دو هفته کمک می کند.

تمیز کردن دندان در مطب

تمیز کردن کامل و مناسب دندان های کودک هر شش ماه یکبار به روشن و سفید نگه داشتن لبخند او کمک می کند. اگر تمیز کردن دندان ها کافی نیست، با دندانپزشک خود در مورد درمان های حرفه ای سفید کننده در مطب صحبت کنید. ما با هم می توانیم وضعیت سلامت دهان و دندان نوجوان شما را ارزیابی کنیم و در مورد چگونگی کمک به آنها برای دستیابی به لبخندی سالم و سفید کمک کنیم.

برای هرگونه سوال بیشتر در مورد زیبایی و سفید کردن دندان ها، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

همیشه قبل از شروع هر گونه درمان سفید کردن دندان برای نوجوان خود با یک دندانپزشک قابل اعتماد مشورت کنید. همین امروز با Elite Dental & Denture PC تماس بگیرید تا بتوانیم به کودک شما کمک کنیم تا از عوارض جانبی بالقوه دردناک رایج در سفید کردن دندان در خانه جلوگیری کند.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل