preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

مدت زمان درمان اینویزیلاین برای صاف کردن دندان ها چقدر است؟

مدت زمان درمان اینویزیلاین برای صاف کردن دندان ها چقدر است؟

صاف کردن دندان ها زعفرانیه

اینویزیلاین به دلیل سهولت فرآیند و مزایای فراوانی که ارائه می دهد، به استانداردی برای درمان صاف کردن دندان تبدیل شده است. برخلاف روش‌های سنتی مانند بریس‌ها، Invisalign® به افراد این امکان را می‌دهد که تحت یک فرآیند درمانی آسان و انعطاف‌پذیر قرار بگیرند که همچنین به افراد اجازه می‌دهد تا با احتیاط عمل کنند.

یک سوال رایج که هنگام در نظر گرفتن Invisalign® مطرح می شود این است که فرآیند واقعی درمان چقدر طول می کشد. البته این پاسخ بر اساس فرد و سایر عوامل موثر متفاوت است. با این حال، داشتن یک ایده کلی می تواند مفید باشد.

جدول زمانی Invisalign®

در زیر یک مرور کلی از یک دندانپزشک عمومی در مورد مدت زمان درمان Invisalign® آمده است. این اطلاعات می تواند برای بررسی روش های مختلف صاف کردن دندان مفید باشد.

به طور کلی

به طور کلی، Invisalign® معمولاً به مدت شش ماه تا یک سال و نیم پوشیده می شود. این در واقع میانگین زمان برای اکثر درمان های صاف کردن دندان است. البته، مواردی وجود دارد که در آنها اینویزیلاین ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا کار کند. برای اطلاع از جزئیات به خواندن ادامه دهید.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

مشخصات

هر فردی در مورد درمان صاف کردن دندان نیازهای متفاوتی دارد. به عنوان مثال، افرادی که دندان‌های بسیار شلوغ دارند، ممکن است تا دو سال نیاز به استفاده از الاینر داشته باشند. در موارد دیگر، ممکن است ابتدا نوع دیگری از درمان مورد نیاز باشد و سپس Invisalign® می تواند بعداً دنبال شود.

اگر شلوغی یا کجی دندان ها شدید باشد، دندانپزشک عمومی ممکن است برای شروع فرآیند صاف کردن دندان ها، بریس های شفاف یا سنتی را برای چند ماه توصیه کند. برای تکمیل، Invisalign® را می توان برای یک سال یا بیشتر پوشید.

چیزهایی که باید بدانید:

وقتی صحبت از درمان Invisalign® می شود، دندانپزشکان عمومی به پوشندگان توصیه می کنند که لاینرها را حداقل 22 ساعت در روز نگه دارند. این تضمین می کند که جدول زمانی تخمینی ارائه شده در ابتدا با فرآیند واقعی مطابقت دارد. هنگامی که ترازها برای فعالیت های غیر ضروری خارج می شوند، کل فرآیند می تواند به تعویق بیفتد. صاف کردن دندان ها زعفرانیه

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

Invisalign® فقط باید هنگام غذا خوردن و برای بهداشت دهان و دندان برداشته شود، که باید دو بار در روز یا بعد از هر وعده غذایی انجام شود. اگر موقعیت خاصی مانند یک رویداد اجتماعی یا یک عکسبرداری وجود دارد، اشکالی ندارد که الاینرها را بیرون بیاورید. با این حال، توجه داشته باشید که باید برای اطمینان از دستیابی به نتایج مطلوب، زمان صرف کرد.

در حالی که اینویزیلاین لزوماً درمان سریع‌تری نسبت به بریس نیست، دندانپزشکان عمومی بیان می‌کنند که هر چه بیشتر از الاینرها استفاده شود، نتایج امیدوارکننده‌تر خواهد بود.

همچنین مهم است بدانید که Invisalign® ممکن است بیشتر از تخمین ارائه شده در ابتدا طول بکشد. دندان‌های برخی افراد طبق پیش‌بینی تغییر نمی‌کنند و ممکن است نیاز به ایجاد ترازهای اضافی داشته باشند.

لمینت دندان تهران

با یک دندانپزشک عمومی صحبت کنید:

هنگام در نظر گرفتن Invisalign®، بهتر است با یک دندانپزشک عمومی مشورت کنید. برای تعیین اینکه چه نوع درمان ارتودنسی مناسب تر است، می توان یک ارزیابی انجام داد. هر گونه سوال یا نگرانی در مورد Invisalign® را می توان برطرف کرد و دندانپزشک می تواند یک جدول زمانی تخمینی را پس از تایید درمان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا برنامه ریزی برای قرار ملاقات، همین امروز تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل