preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

پروتزهای دندان از چه موادی ساخته شده اند؟

پروتزهای دندان از چه موادی ساخته شده اند؟

مواد پروتزهای دندان

مواد پروتزهای دندانی در سالهای اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. در واقع، توسعه فناوری های پیشرفته به پروتزهای دندانی اجازه داده است تا کیفیت بی نظیری را ارائه دهند. بنابراین، مواد جدید پروتزهای دندانی، راحتی و استحکام را در عین زیبایی و ظاهری بسیار طبیعی ارائه می دهند.

این مواد نوآورانه در حال حاضر در حال بهبود انواع مختلف پروتزهای دندانی هستند. پروتزهای متحرک، از نوع پروتز، یا مناسب برای ایمپلنت های دندانی، پروتزهای فعلی از نظر عملکرد بهبود یافته اند. به لطف این پیشرفت ها است که اکنون دندانپزشکان می توانند پیشرفت های واقعی را به مشتریان خود ارائه دهند.

و بیماران از آنها بسیار قدردانی می کنند، هم به دلیل اثربخشی و هم به دلیل امکانات زیاد آنها برای انطباق با نیازهایشان.

این مقاله به شما امکان می دهد برخی از ویژگی های اصلی مواد جدید پروتزهای دندانی را کشف کنید. خواهی دید، تو هم لبخند خواهی زد!

مواد جدید برای پروتزهای متحرک

آنچه در پروتزهای فعلی دندان تغییر نکرده است، دقت زیادی است که متخصص دندانپزشکی در ساخت آنها می کند. او حتی امروز نیز اقدامات خود را به سمت راحتی بیمار و زیبایی پروتز دندان هدایت می کند.

با این حال، مواد پروتز دندان امروزی به دندانپزشک اجازه می دهد تا عملکرد فوق العاده ای را به بیماران خود ارائه دهد. بنابراین، پروتزهای متحرک، که اغلب به آنها دندان مصنوعی می گویند، واقعاً با دهان، نیازها و سلیقه بیماران سازگار است.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران

دندان های ساخته شده از رزین اکریلیک

دندان های پروتزهای فعلی دندان عمدتا از یک رزین اکریلیک کامپوزیت ساخته شده اند. با استفاده از این ماده، متخصص دندانپزشکی می تواند دندان های جدید و بسیار طبیعی تولید کند و مطمئن شود که به سلیقه بیمارش شکل گرفته و با دهان او هماهنگی کامل دارد.
تقلید کامل از لثه و کنید.

برای ایجاد ظاهری طبیعی و واقعی به بخش لثه پروتز دندان، اکریلیک رز انتخابی عالی است. این ماده پروتز دندان همچنین امکان بازتولید بی‌نظمی‌های موجود در کام بیمار را صادقانه می‌دهد. امروزه دندانپزشکان موادی را ترجیح می دهند که در تمام مراحل ساخت پروتز برای بیمار مؤثرتر و لذت بخش تر باشد. بنابراین تصور این است که پروتز است. همچنین سریعتر و راحت تر.

با برنامه ریزی برای اولین بازدید رایگان خود، ما را بدون هیچ خطری امتحان کنید!

مواد مختلف برای ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی که از پروتزها پشتیبانی می کنند نیز از پیشرفت در مواد پروتز بهره می برند. به طور کلی، ایمپلنت ها از فلز تیتانیوم ساخته می شوند، اما امروزه از زیرکونیا نیز ساخته می شوند.

تیتانیوم یک فلز عالی برای ساخت مناسب و عمر طولانی ایمپلنت های دندانی است. زیست سازگار است، یکپارچگی کامل با استخوان های فک را ارائه می دهد، و در شرایط بهینه بدون پس زدن.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | دکتر ونوس لران در زعفرانیه تهران

زیرکونیا همچنین این ویژگی ها را دارد در حالی که سخت تر از تیتانیوم است. اما مهمتر از همه، علاقه آن در رنگ آن نهفته است: سفید، مانند دندان! این ظاهر زیبایی شناختی بسیار جالبی را ارائه می دهد و تقلید کامل از ریشه دندان را تضمین می کند.

با این حال، برخی از ویژگی های آن باعث می شود در ساخت ایمپلنت از تیتانیوم کارایی کمتری داشته باشد. بنابراین ما از زیرکونیا برای ایجاد عناصر خاصی استفاده می کنیم، به ویژه آنهایی که ارتباط بین پروتزها و ایمپلنت های دندانی را فراهم می کنند.

برای هرگونه سوال بیشتر در مورد پروتزهای کامل ثابت با ایمپلنت، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

همانطور که مشاهده کردید، مواد مختلفی برای تولید و ساخت پروتزهای فعلی، متحرک یا ایمپلنت های دندانی استفاده می شود. هر یک از آنها سطح بالایی از عملکرد را ارائه می دهند. این مواد راحتی شما و همچنین استحکام و زیبایی پروتز دندان را تضمین می کنند. دانش متخصص دندانپزشکی و دانش این مواد به شما این امکان را می دهد که از راه حلی کاملاً متناسب با نیازهای شخصی خود بهره مند شوید.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل