preloader

شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه (10 تا 16 عصر)

پنج شنبه (10 تا 14 ظهر)

تهران،زعفرانیه

خیابان شادآور، پلاک 10، طبقه سوم

سفید کردن دندان در کلینیک زیبایی دکتر ونوس لران

سفید کردن دندان در کلینیک زیبایی دکتر ونوس لران

کلینیک زیبایی دکتر ونوس لران

لبخند روشن تر یکی از رایج ترین درخواست ها در مورد مراقبت از دهان است. محصولاتی که به عنوان “سفید کننده دندان” و گاهی اوقات به عنوان “بلیچینگ دندان” نامیده می شوند، دندان های سفیدتر و درخشان تر را تضمین می کنند. دقیقاً تفاوت بین سفید کردن دندان با بلیچینگ چیست؟ یکی هست؟ و اگر یکسان نیستند، کدام یک برای استفاده بهتر است؟

اول از همه، کلمه بلیچینگ کمی گمراه کننده است. بسیاری از مردم به سفید کننده کلر فکر می کنند، که هرگز نباید در دهان کسی باشد! اصطلاح “بلیچینگ دندان” از این واقعیت ناشی می شود که محصولات بلیچینگ دندان معمولا حاوی پراکسید هیدروژن هستند که یکی از اجزای سفید کننده بدون کلر نیز می باشد. اما اشتباه نکنید، محصولات دندانپزشکی و سفید کننده یکسان نیستند.

سفید کردن دندان هدف هم سفید کردن و هم بلیچینگ است. پس تفاوت ها چه هستند؟

هنگامی که صحبت از سفید کردن دندان ها می شود، کلمات سفید کننده و بلیچینگ اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. حتی انجمن دندانپزشکی آمریکا نیز در اسناد خود تفاوتی بین آنها قائل نیست. تعریف تفاوت بین آنها بیشتر به نحوه استفاده از اصطلاحات در مطب های دندانپزشکی و بازاریابی محصول مربوط می شود تا تعاریف واقعی آنها.

دکتر ونوس لران دارای دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران می باشد.

در بین دندانپزشکان و در توضیحات محصول، سفید کردن دندان معمولاً عمل از بین بردن لکه های سطحی برای بازگرداندن دندان ها به سایه طبیعی است. بلیچینگ دندان با استفاده از عوامل شیمیایی برای روشن کردن رنگ مینای دندان، گاهی فراتر از رنگ طبیعی دندان، یک قدم فراتر می رود.

نوارهای سفید کننده دندان توسط دندانپزشک حرفه ای برای سفید کردن دندان استفاده می شود.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران
متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران | جراحی پروتز دندان تهران

محصولات سفید کننده و سفید کننده دندان

محصولاتی که دندان‌ها را روشن می‌کنند، از خمیردندان و شوینده‌هایی که می‌توان بدون نسخه خریداری کرد تا درمان‌های شیمیایی و لیزری که در مطب دندانپزشکی انجام می‌شود، متفاوت است. اقلامی که از فروشگاه خریداری می شوند در دسته سفید کردن دندان ها قرار می گیرند.

بسیاری از آنها لکه های سطحی ناشی از قهوه، شراب قرمز و تنباکو را که می توانند دندان ها را کدر و تغییر رنگ دهند، پاک می کنند. این محصولات ارزان و ایمن هستند. با این حال، اثربخشی آنها به نوع و شدت لکه بستگی دارد.

نوارهای سفید کننده دندان یک گزینه بدون نسخه است که هزینه کمی بیشتر دارد اما می تواند به خوبی کار کند. این نوارهای پلاستیکی نازک از یک طرف با محلول پراکسید هیدروژن پوشانده شده اند. پراکسید هیدروژن گاهی اوقات در خمیردندان نیز وجود دارد اما در مقادیر بسیار کمتر.

متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

در مقادیر بیشتر، این ماده سفید کننده مورد استفاده در محصولات دندانپزشکی است. استفاده از این مواد شیمیایی قوی‌تر باعث می‌شود نوارهای سفیدکننده به جای سفید کردن ساده، بیشتر به سمت سفید کردن متمایل شوند.

دندانپزشکان از محصولاتی برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌کنند که حاوی مواد شیمیایی بسیار قوی‌تری نسبت به چیزی است که می‌توان در داروخانه خرید. روش هایی که آنها استفاده می کنند به احتمال زیاد “بلیچینگ” نامیده می شوند.

بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران
بهترین مرکز پروتز دندان تهران | متخصص پروتز و زیبایی دندان تهران

درمان‌های بلیچینگ در مطب دندانپزشکی معمولاً در یک سری از ویزیت‌ها انجام می‌شود. در برخی موارد، دندانپزشک درمان های خانگی را تجویز می کند که خود بیمار می تواند انجام دهد. از آنجایی که این روش ها از غلظت بالاتری از پراکسید هیدروژن استفاده می کنند، اغلب نتایج بهتری نسبت به سایر گزینه ها دارند.

اخیراً، محصولات بلیچینگ با قدرت حرفه ای در محیط های غیر دندانپزشکی تولید شده اند. مانند سایر درمان های زیبایی غیر جراحی (مانند بوتاکس یا ژوودرم)، بلیچینگ دندان در سالن ها، اسپا، کیوسک های مراکز خرید و حتی در کشتی های کروز ارائه می شود. مهم است که در مورد هر ارائه دهنده ای که متخصص دندانپزشکی مجاز نیست تحقیق کنید و با احتیاط ادامه دهید.

برای هرگونه سوال بیشتر در مورد پروتزهای کامل ثابت با ایمپلنت، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید

02126293886 09902330840

دکتر ونوس لران

متخصص پروتزهای دندانی ایمپلنت و زیبایی
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
شماره نظام پزشکی 77210

روزهای کاری

شنبه 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
یکشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
دوشنبه : تعطیل
سه شنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
چهارشنبه : 10:00 صبح - 06:00 بعدظهر
پنج شنبه : 10:00 صبح - 02:00 بعدظهر
جمعه : تعطیل